Heej!!!NU är ja tillbax :=)

Jag har haft lite dålig uppdatering,men har inte haft någon lust,det är roligt några dagar sen tröttnar man ju ;)..Tänk att tiden går så HIMLA FORT när man fått barn,det är helt sjukt alltså,känns som om ja nyss fick reda på att jag var gravid o nu ligger vårat lilla hjärta här brevid mej och  på söndag är det REDAN 6 MÅNADER sen han föddes.min lilla bebis :),,mm så e de,,men de blir bara roligare o roligare o något nytt händer varje dag i lillens utveckling..finns inget bättre än att vara mamma,underbart(även att jag knappt fattat än att han verkligen är min,det kan inte hända NÅGOT bättre än att få barn),.Va på bvc förra vecka o vägde han: 6470g & 64 cm ,så han blir nog lång den här lille herren,men allt va kanon ,ska vara där igen 22mars då är det 6mån kontroll med läkare..Theo han bits ,(utan tänder)men han är stenhård i tandköttet så och dreglar så det kanske inte dröjer så länge innan första riskornet tittar fram:)gulligt:)nu vänder han säg även från mage till rygg o tvärtom som bara den.På tal om annat,ställde mig på vågen i söndags med förresten och jag vägde 66kg (med kläder på ;).,jag gick ner alltihopa någon vecka efter att Theo föddes (eller de va ju inte så mycket)men ändå,när jag skrev in mej på inskrivningen vägde jag 65kg & höggravid med Theo 74kg,(gick upp 9 kg),så ja ligger väl nu ungefär på samma som då,,men tanken är väl att jag ändå vill gå ner några kilo till kanske till 60 kg el nåt,,men men de får vi ta sen haha..,men de värsta e ju att de man vill bli av med först(bakänden)försvinner ju inte först utan de man inte vill ha bort(tuttarna)e ju de som ramlar av,,ja ja men så e de la me de flesta antar jag:)..Har ju även färgat håret mörkbrunt för dem som inte vet detta,o jag trivs faktiskt väldigt bra,kände de efter att Theo föddes att jag var enormt trött på mig själv så behövde göra något och då fick det bli så,håret har även växt på en bit eftersom jag inte har toppat o blonderat mig var 5:e vecka som ja gjorde innan när ja va blond,,på 3månader nu..:)alla säger att jag passar bättre i detta..
NU väntar jag bara på att Hanna ska klämma ut sin lill*, i aug el kanske tom sep ;)haha el va säger du sande'n??
Så nu blev de ett inlägg med lite av varje,skickar med lite bilder nedan också
/JENNY


Som sagt,6mån sen han va nyfödd ca:6h gammal på bb.




En bild från i julas,Theos första:) tomtenisse









Våran lilla busvovve med Theos strumpa i munnen(han älskar hans saker)




Elvis bakom pussar Theo som vanligt :)




På besök hos Hanna, Theo på Marcus haribohanduk :=)




Mammas tuffing:)




Besök hos moster.den som inga byxor har ,han får gå med rumpan bar




Söta ljusblåa strumbyxor med grå elefant,köpte faktiskt på Lidl.




Sött,mössa,tröja strumpor från HM & byxor Kappahl




:=)





:=)




Här se ni håret,de ha växt en bit




Sist men inte minst : spöket själv haha(nyvaken)



DET BLEV VISST ETT GÄNG BILDER,MEN DE E KUL MED BILDER TKR JAG OCH NI MED KANSKE?? :)

Kommentarer
Postat av: hanna panna

lill-skiten va han är söööööt!! världens sötaste theo!! =) så bra bilder! bäst e den med haribo handduken haha.... undra om det var två sparkar jag kände innan, häftigt isf ;) PÅ TAL OM den där bebisen!! shit måste ju vara sjuk eller??

2010-03-11 @ 19:31:42
URL: http://hannasanden.bloggsida.se
Postat av: Beatrice, mamma till Devin ♥

vad söt han är :) och vilka fina kläder med nalle puh och dessa söta jeans!! urgulligt juh! shit, endast 9 kg? jag gick upp 16 kg under graviditeten o har fortfarande inte gått ner alla ännu :P fan jag måste ut o röra på mig mer! haha.

2010-03-17 @ 21:36:13
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0