Kanske skulle ta tag i bloggen :)

Jaha som sagt så har jag ju aldrig använt bloggen knappt..Tycker de e såå himla kul att läsa alla andras blogg,men har lixom ingen fantasi själv att skriva / vad jag ska skriva om,, men jaja nu sitter ja ju här haha...
Är sjuk och mår piss feber,ont i halsen,täpt i lungorna,näsan och ledverk + även mensverk kan tilläggas...helt UNDERBART ,vad mer kan man begära lixom..men nu kommer min kära sambo med falafeltallrik med ris o sås till mej + även en semla som jag har varit sugen på i 2 j.... dagar.

glömde ju att säga att tiden går ju såå himla fort,,vårat lilla knyte är faktiskt 5 månader på sön:) stor kille..

jaja ha de så bra så länge så återkommer ja förhoppningsvis innan bloggen hinner ruttna haha


Kommentarer
Postat av: Natalie Lindquist

GRATTIS JENNY, DU HAR HITTAT TILLBAKA TILL BLOGGEN! :)

ska jag ändra design på den så bara säg till :D

söt han e theo :)

//natalie

2010-02-11 @ 14:06:40
URL: http://nattiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0