Fredag igen !!!

Jaha nu va de som sagt fredag igeeeen! Veckorna går såå himla fort alltså!
Är ju faktiskt sjuk ,inget roligt igår mådde jag skit hade nästan 40 grades feber,brukar sällan ha feber så igår va jag jätte dålig, men idag är det mycke bättre ingen feber,lustigt ;)så idag har ja tagit lite tag här hemma har bäddat rent sängen, de e ju jätte skönt när man svettats o så:)sen har ja dammat ,rensat lite bland theos kläder,dammsugat ,tvättat mattor+ tvättat mickes jävla OLJIGA jobbarkläder*suck*o sen duschat o nu sitter jag här haha..Funderar på vad jag ska göra för mat de blir nog spagetti o köttfärssås(cornfärs)mmm gott...sen vet ja inte va som händer men de blir la lungt eftersom ja inte e pigg o micke också blivit sjuk,,theo verkar klarat sej rätt så bra allafall,han e bara lite förkyld men ingen feber eller så, så de e ju skönt(lille plutten..nehe nu ska jag ta tag i maten...
Ha de gött alla..

På tal om annat
saknar min mage såå..lägger upp en bild haha badboll:)
/JENNY
hihi


Kommentarer
Postat av: Hanna

den LILLA!!!! bollen ;)

2010-02-12 @ 17:04:20
Postat av: jenny löf

mm hahaha..vänta du bara hanna hihi

2010-02-12 @ 17:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0