Bvc idag !!!!!!

Morgonen började med att Theo bajsade ett jätteLASS haha....Idag har vi varit på bvc (5 mån kontroll)..Theo fick sprutor idag en i varje ben :( stackars liten det gjorde jätteont och han var jättelessen,men jag fick amma han medans hon stack honom för då lugnar dom ner sig lit grann och koncentrerar sig på att äta,men lessen ändå mitt lilla hjärta,usch HATAR SPRUTOR,,men de va som sköterskan sa : ont måste, nu gör de ont men han tjänar ju på de i livet sen,då han inte får massa lustiga sjukdomar...så nu hoppas jag inte att plutten får feber och blir dålig,de blev han INTE sist(3 mån sprutorna)..
Min lilla plutt  vägde : 5910g längd:63 huvudomfång:41,5......han e rätt liten,(han blir nog lång)MEN han följer sin egna kurva och det är ju huvudsaken:)  på tal om bvc o bla bla..idag öppnade jag en ny blöjpaket som jag köpte i lör(tro ja de va)o ska ta på Theo en blöja,,inga kaniner på(tryck på blöjan)hela 90 blöjor utan ;) så ja ringde till libero för att jag skulle tala om att de missat o trycka motiv på blöjorna men då öppnade inte dom förens kl.9.00,o sen glömde jag ringa få se om ja ringer imon kanske..hmm..de va lite av denna dag nu sover min lilla plutt o ja sitter här,,efter detta ska jag diska och göra lasagne mm va gott,e hungrig.
Ha de så bra där ute :=)
/JENNY


En bil från alla hjärtans dag o Theo 5 mån.focuserad på nåt  :)




Plutten äter lite gröt,med blandade miner haha...









Va gör du mamma ?  hmm  :)(papparazzi)





:)



Ute igår :)











VÅRAN LILLA ÄLSKLING :) <3


Kommentarer
Postat av: Beatrice (mamma till Devin ♥)

Hej! Vad kul. Grattis till er lille pojk också!

Vad söt han är :) /Beatrice, Tommys sambo.

2010-02-16 @ 20:13:07
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ringringring, du kankse få en massa gratis blöjjor =)

2010-02-17 @ 21:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0